Riverview Caravan Park
查看价格并预订











/-0.1982688903808594,53.07319619374677,12,0,0/376x277@2x)
营地类型
旅游局评分
- 不接受通过 Pitchup.com 预订的、达到或超过 4人(情侣除外)的单性别团体订单。
- 不接受通过 Pitchup.com 预订的女士/男士聚会。
- 接待处17:00下班。如果您预计在此时间之后到店,请在路上告知公园,以便团队提供有关您的露营单元/场地的信息。
- 室内泳池从01/05开放至31/08。
- 营地不允许携带《危险犬类法》中所列的犬类/杂交种和/或以下任一犬类:斯塔福郡斗牛㹴、美国斯塔福郡㹴、罗威纳犬、任何英国獒犬或土佐斗犬。
- 18 岁以下人士必须由其父母或法定监护人陪同。
- The bar and restaurant are open Wednesday to Sunday and on bank holidays.
所用语言
英语
西班牙语
点评
86% 会向好友推荐此营地
86% 会再次入住
客户评价
这家价格实惠的营地氛围友好热情,坐拥河畔美景,还能远眺 RAF Coningsby 军用机场。住宿舱设备齐全且干净,酒吧和卫生间等设施普遍维护良好,清洁频繁。客人称赞员工乐于助人,物有所值,环境宁静。虽然有少量维护问题和飞机偶尔的噪音,但该营地被视为探索周边地区的好基地,许多游客计划再次光临。
由AI生成的 Pitchup.com 客户点评摘要




















We left the next day. Shame as it has massive potential
有电 硬质地面和草地 旅行 单元
喜欢 The area, the campsite. That's all we experienced.
不喜欢 We arrived and were initially greeted by a man who appeared to contact the owner or manager before advising us to choose a pitch. We settled in, set up the TentBox, and got everything ready for our stay. As we had a young child eager to use the swimming pool, we headed there shortly after arriving.
Unfortunately, when we reached the pool area, a woman informed us that the pool was closed for decorating. She also advised that the pub and restaurant would not be opening until Thursday, despite the website stating Wednesday. Disappointed, we returned to our pitch to consider our options and decided to contact the site to request a refund and leave.
We spoke with Phil, who was polite and reassuring. He explained that the information we had been given was incorrect, confirming that the bar and restaurant would in fact open on Wednesday, and that although the pool area was being decorated, it was still available for use. Phil also stated that the website clearly advised the swimming pool was closed. However, after checking and taking screenshots ourselves, this was not the case at all. The website specifically stated: “The indoor swimming pool is open between 01/05 and 31/08.”
Taking him at his word, we returned to the pool. However, after getting changed and ready to swim, we discovered the water was absolutely freezing — far too cold to comfortably use, especially with a child. While the pool itself looked clean and well maintained, the temperature made it unusable unless you wanted to risk hypothermia. Website clearly states its heated, obviously not.
Given the long five-hour journey and having already paid £70 for two nights, we chose to stay the evening, cook food at our pitch, and leave the following morning. It was disappointing to feel so out of pocket, particularly as the facilities we had expected to use were either unavailable or not fit for purpose.
The following morning, we used the shower facilities, which were clean and perfectly acceptable. Overall, the campsite clearly has a lot of potential. Some areas could benefit from updating, but we personally found the site’s condition reasonable despite some overly critical reviews we had previously read.
Had the pool been heated to a usable temperature, our experience would likely have been very different. Having now stayed here ourselves, I’ll reserve further judgement. Will be requesting a refund. Nothing on website or pitchup contrary to Phil's reassuring words.
向朋友推荐 再次前往
来自经理: Good morning Carlos
Thats a nice surprise with your totally wrong and misleading review
Yes you did call me on Tuesday everning asking about the bar
I did explain as I said stated on the pitch up details
The bar clubhouse is open
Wednesday through to sunday
You did ask about the pool I did say yes it's open and it duely is open from the 1st May
The person I beleave you spoke to was one of riverview amazing residence ( owners of caravan ) not a member of our team
I have checked a few times just .
Know were dose it state the pool is heated
So your statement is fauls and misleading and not correct
As you can see our reviews are amazing and under pitch up we are ranked 2nd in Lincolnshire out of 380 our touring sites
Which we are very proud
I will contact you personally to resolved these issues
As you have not contacted since our first phone call and your early departure. Only this misleading and fauls reviews
Philip
Park manager
Absolutely beautiful place by the river!…
有电 硬质地面和草地 旅行 单元
喜欢 Absolutely beautiful place by the river! Stunning walks, the most friendliest place everybody is welcomed in the pub. Was karaoke night and we all loved it! We will definitely be returning
不喜欢 Nothing
向朋友推荐 再次前往
来自经理: It was our pleasure to welcome your beautiful family
Kids had so much fun
Thank you fir your amazing review
See you guys again very soon
Phil
Amazing friendly peaceful site. Thank you to Phil and his amazing team
露营舱
喜欢 Another amazing stay. The staff are amazing so friendly and welcoming. Xx the gin red wine and carvey were all spot on. Can't wait too come back. X
向朋友推荐 再次前往
来自经理: Sara thank you so much fir your amazing review .it was great to see you again and we looking forward to your next visit
Phil
Loved the site just a few pointers that may help
有电 硬质地面和草地 旅行 单元
喜欢 Lovely site Phil & Staff are Fab right near the river for me to go paddle boarding not far from Woodhall spa , or Horncastle to visit yeah really enjoyed it, & will visit again.The pods look amazing
不喜欢 Showers not amazing held up by zip ties & press button on the water was realy slow I showered in my own van one day, in my opinion the Elsan point needs a hose to rinse out your toilet, the dishwashing facilities are right next to the elsan point
向朋友推荐 再次前往
来自经理: Thanks fir yoyr lovely review
Re the wast unit
It has a flush on it big silver button xx
Re shower yes we understand the issue think so body pulled it off
Tempary fix
Our next refurbishment is the washing up area and wast area
But thank you fir choosing us and you enjoyed your stay
Look forward to seeing you very soon
Phil
Would definitely recommend, peaceful site and very welcoming.
有电 硬质地面和草地 旅行 单元
喜欢 Great camp site, good size pitches, excellent owner, felt very welcome from the start and all staff was brilliant!
RAF planes flying over during the day was great to see.
Onsite bar with food served, good steak meal and evening entertainment, great camp site for our first Touring caravan holiday!
We will be returning!!
不喜欢 Only feedback we have was the chemical waste could do with a hose to clean up with, but we used water bottles and refilled to clean with, so no issue, just would help.
向朋友推荐 再次前往
来自经理: Hi guys thanks fir yoyr amazing review so happy yo see you had a good time you guys did so well fir your first outing
The wast unit had a flush button on it like a loo
Lol
But yes it's our next refurbishment
Looking forward to see you all vety soon
Phil
Good level pitches, nice scenery along…
有电 硬质地面和草地 旅行 单元
喜欢 Good level pitches, nice scenery along the river. Quiet, peaceful and the manager Phil was friendly and gave us a bottle of juice as I had forgotten to bring it and there is no shops nearby. Lovely to see the old war planes flying over and all the wildlife along the riverside.
不喜欢 This site is located in a beautiful spot but with a few upgrades it could be so much better. Only 2 showers in the ladies amenities and the paper towel holders did not get filled once in the three days we stayed, went to the gym next to the pool on second morning to find most of the equipment broken, tried to have a meal in the club house waiting 45minutes after asking if we could order to be told the chef had 20 takeaway meals to do first so there would be a wait as only 1 chef who was cooking and also waiting on. No shop on site or close by to top up on milk, bread etc.Drinks expensive at the bar. No hose at the elsan point.
向朋友推荐 再次前往
来自经理: Hello thank you for review we take the very seriously
I can apolagize for the 45 muinet wait for your amazing Argentinian sirloin steak
£14.95
But as it was bank holiday and a large family descended on the bar just be fir your self
But I see you enjoyed playing pool in our new sport area .
The bottle squash I drove 5 miles to the nearest shop just to get it for you
I very sorry my godly powers could not move the holiday park closer to the shops as we are in the middle of the beautiful Lincolnshire contryside
If I would have known you were part of the toilet paper police
I.think we git through 150 rolls this week end
People love to take them as a momento
But serous campers bring there own
I very sorry our beer prices are not working mans or witherspoon prices
But 5 pounds for a pint and 6.50 fir a double gin tonic is not to bad
The complaint about have only 2 showers for the ladies . Well that's a first
There only 14 hard standing pitches
People work realy hard over every week end to.make our guest have a loverly time and as you can see with the other amazing review 10. Out 10s
And pitch voting us 2nd best carivan park out of 380 othere parks in Lincolnshire
We must be doing somthing right
You never mentioned any thing of the positives
Like the family of otters just behind your pitch
The amazing country walks
The amazing food
Brilliant river view team who.loojed after you.
And the inexpensive cost of £35 pounds fir a hard standing pitch over bank holiday week end
I wish you well Karen and Kevin
Philip park manager
Really good weekend
有电 硬质地面和草地 旅行 单元
喜欢 Great site, Phil always going above and beyond as also Gen and Chris creating a great atmosphere at the bar. Top weekend all round.
向朋友推荐 再次前往
来自经理: Guy so happy to see you again
And yoyr amazing review motivate the riverview team
See you soon.
Phil
Super site, will definitely return.
有电 硬质地面和草地 旅行 单元
喜欢 Warm welcome on arrival, allowed to pick my own pitch, site facilities explained.
Generous sized pitches with hookup and water easily accessible. Toilet and shower block clean, plenty of hot water. Grassed areas regularly mowed. bar well stocked and food excellent. Lovely walks off site, ideal for dog owners. Enjoyed watching the aircraft circling daily and watching the narrow boats on the river.
不喜欢 Having to go home.
向朋友推荐 再次前往
Good size pitches,good food,very helpful staff…
有电 硬质地面和草地 旅行 单元
喜欢 Good size pitches,good food,very helpful staff (jen) and phil the manager.there was 3 caravans in our party we all had a great time we will be back.
向朋友推荐 再次前往
Fantastic site, very clean facilities well…
有电 硬质地面和草地 旅行 单元
喜欢 Fantastic site, very clean facilities well looked after, staff at clubhouse are very friendly & helpful, in a quiet area so a very relaxing campsite
向朋友推荐 再次前往
特色
可以带狗
现场休闲设施
健身中心 儿童俱乐部 垂钓 外带 夜间娱乐活动 室内游泳池 室外游泳池 有顶露台 水上运动 游乐区 游戏室 电视间 网球 自行车租用 营地餐厅/咖啡厅 酒吧或俱乐部会所现场便利设施
从公共交通点接客人 免费无线网络 公共厕所 公共电话 冰袋冷冻 卫生间 可以带狗的公园 可以洗浴 堆肥厕所 外卖酒执照 按场地/单元停车 提供淋浴间 无线网络 母婴盥洗室 烘房 移动厕所 网络接口 自助洗衣机 食品店 餐具洗涤区团体接待
欢迎前来举办爱丁堡公爵奖活动 欢迎单性别团体 欢迎学生团体 欢迎家庭入住 适合停放摩托车规章制度
允许商用车 允许烧烤 允许生篝火 全年均可带狗 可以带狗 提供烧烤主题
偏僻 奢华 安静 徒步旅行者的天堂 经济型/背包客 赏美景 野生动物保护区实用工具
充电设施 化学处理 可再生能源 提供回收装置 提供煤气罐 电动汽车充电站类型
中型(可容纳26至50个场地) 酒吧露营地附近便利设施
附近农贸市场 附近可以遛狗 附近商店 附近酒吧无障碍性
专门设置的安静空间 光线充足的小路 卫生间:无障碍厕所 平坦坚硬的道路,如柏油路 营位的无障碍停车场 营位靠近无障碍卫生间附近休闲设施
附近休闲/主题公园 附近垂钓场所 附近室内泳池 附近室外泳池 附近山地自行车运动 附近帆船运动 附近水上运动 附近皮划艇/独木舟运动 附近自行车租用点 附近餐厅 附近骑行点 附近骑马运动 附近高尔夫球场旅行和房车
旅行车物资存储设施 长住场地地理位置
Riverview Caravan Park
Witham Bank
Chapelhill
Lincoln
林肯郡
英格兰
LN4 4PZ
时区
Europe/London +0100 (GMT+01:00)
GPS
53.0732°N
0.19827°W
距离最近的交通系统
请注意: 本页面上的所有距离均为“直线距离” - 请利用上方的“查看路线”按钮根据您的出行方式查看实际距离。
当地景点
附近洗浴水水质
| 姓名 | 距离 | 类型 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Skegness | 37.4公里 | 海景 | 不适用 | 非常好 | 非常好 | 非常好 |
| Ingoldmells South | 39.1公里 | 海景 | 很好 | 很好 | 非常好 | 非常好 |
| Chapel St Leonards | 39.6公里 | 海景 | 很好 | 非常好 | 非常好 | 非常好 |
| Anderby | 40.6公里 | 海景 | 不适用 | 非常好 | 非常好 | 非常好 |
| Moggs Eye | 41公里 | 海景 | 不适用 | 非常好 | 非常好 | 非常好 |
数据源: 欧洲环境署
不可错过
Lincoln Medieval Bishops' Palace 28.8公里
Lincoln Cathedral 28.8公里
Lincoln Castle 29公里
Belton House 31.6公里
Ayscoughfee Hall Museum and Gardens 32.3公里
英国国家名胜古迹信托组织
Tattershall Castle 3.1公里
Gunby Hall Estate: Monksthorpe Chapel 25.8公里
Gunby Hall 28.6公里
Grantham House 34.4公里
Woolsthorpe Manor 41.4公里
骑行路线
查找全国自行车网络上的本地路线 - 超过 12000 英里(约 19312 公里)的骑行路线。
其他
Coningsby - Tattershall Thorpe - Tattershall Castle - Battle of Britain Memorial Flight 3.9公里
REVESBY ABBEY 13.1公里
SCRIVELSBY COURT 13.2公里
BOSTON CEMETERY 14.9公里
Horncastle - Viking Way - Woodhall Spa 16公里
请注意: 本页面上的所有距离均为“直线距离” - 请利用上方的“查看路线”按钮根据您的出行方式查看实际距离。
常见问题
- Riverview Caravan Park有游泳池吗? 是 查看所有特性
- Riverview Caravan Park可以带狗吗? 是 查看所有特性
- Riverview Caravan Park附近有哪些景点? Having viewed your own bit of the river, it’s likely that you’ll be enticed into getting out for a walk – especially when you learn that there are a couple of riverside … 了解更多
- 我于什么时间可以在Riverview Caravan Park办理入住和退房?
了解更多露营与旅行 到店: 15:00 – 18:00 离店: 10:30 营地装备 到店: 15:00 – 18:00 离店: 10:00 - 在Riverview Caravan Park停留需要花费多少? 低至 ¥184.58 (1 晚, 5 人) - 价格可能视具体日期和出行人员情况而不同

