Perran Quay Touring Holiday Park
Zobacz ceny i zarezerwuj











/-5.092420578002942,50.35750904270918,12,0,0/376x277@2x)
- Przyjazny, rodzinny park między Newquay i Perranporth
- Sklep z podstawowymi artykułami w recepcji i supermarket drogą w dół
- Podgrzewany odkryty basen z tarasem i widokiem na malowniczy krajobraz
Rodzaj obiektu
Basen
- Odkryty basen jest otwarty w okresie od 01/04 do 28/09 (w zależności od warunków atmosferycznych).
Obłożenie
- Bookings must not consist of more than 1 different households.
- Obiekt przyjmuje wyłącznie rodziny (najbliższych członków) i pary - rezerwacje od innych rodzajów grup będą odrzucane.
- Rezerwacje grup liczących 3 lub więcej osób (z wyłączeniem par) tej samej płci są niedozwolone za pośrednictwem Pitchup.com.
- Rezerwacje grupowe 3 lub większej liczby jednostek są niedozwolone za pośrednictwem Pitchup.com.
- Rezerwacje grupowe 4 lub większej liczby osób dorosłych są niedozwolone (z wyjątkiem par i członków najbliższej rodziny).
- Zakaz organizacji wieczorów panieńskich/kawalerskich za pośrednictwem Pitchup.com.
Ogólne
- Bar i/lub restauracja są otwarte w okresie od 22/07 do 30/08.
- Rozrywka i aktywności są dostępne w okresie od 26/07 do 28/08.
Pojazdy
- Zakaz wjazdu pojazdów komercyjnych (używanych do celów działalności gospodarczej, przewożących towary lub pasażerów) i pojazdów oznaczonych nazwą firmy.
Psy
- Obiekt nie akceptuje ras/krzyżówek wymienionych w przepisach dotyczących psów niebezpiecznych.
Recepcja
- W recepcji nie ma personelu po 17:00. Powiadom ośrodek podczas drogi w przypadku przyjazdu po tym czasie tak, aby zespół mógł podać Ci informację o Twojej jednostce/parceli.
Wstęp
- Osoby poniżej 18 roku życia muszą pozostawać pod opieką rodziców lub opiekunów prawnych.
- Przynajmniej jeden z członków grupy musi mieć co najmniej 25 lat.
- The poolside bar is open during the May half-term and Summer school holidays only. 17.65 kWh of electricity is included per night, any usage beyond this is metered on site at £0.34 per kWh and must be paid at check-out.
Używane języki
Angielski
Otwarte od czw., 1 sty do
Opinie
91% poleciłoby ten obiekt znajomemu
91% zatrzymałoby się tutaj ponownie
Co mówią klienci
Goście chwalą czystość, przyjazny personel i zadbane miejsca. Lokalizacja świetna do zwiedzania Kornwalii. Udogodnienia, w tym basen, ogólnie dobre. Wspomniano o przestarzałych toaletach i braku Wi-Fi. Zauważono hałas drogowy i zachowanie gości, ale zarząd reaguje profesjonalnie.
Podsumowanie wygenerowane przez AI na podstawie opinii klientów Pitchup.com.
Ostatnia aktualizacja 29.09.2026
Filtruj według tematu
Well run site , everyone was…
Miejsce noclegowe parcela na trawiastym podłożu z podłączeniem do prądu
Polubione Well run site , everyone was friendly, swimming pool , on the main road but quite. Nice showers. Situated between Newquay and Perranporth. Would definitely stay again .
Polecane znajomym Odwiedź ponownie
Od administratora: Thank you so much for your fantastic review and for giving us 10/10! We’re delighted to hear you enjoyed your stay, especially the swimming pool and facilities, and that you found our team friendly and welcoming. It’s great to know you enjoyed our location between Newquay and Perranporth too. We’d love to welcome you back again in the future!
Very good
Miejsce noclegowe parcela na trawiastym i żwirowym podłożu z pełnym wyposażeniem
Polubione Staff was lovely and very helpful a very nice site toilets was lovely and clean dog walk off site was very good , but stop outside very good pitches was large , I had a booking problem and the lady in the office sorted it out for me couldn’t thank her enough would definitely be back when were in that area again for our holiday .
Niepolubione I would have liked to have had a key code our something of that nature on the entrance to the ladies toilets didn’t feel comfortable going to the toilet when it was dark ,felt that anyone on or off site could have walked in can’t trust anyone at face value not a complaint just a observation.
Polecane znajomym Odwiedź ponownie
Od administratora: Thanks for your lovely feedback, pleasure having you with us at Perran Quay
We used to have a key code on the main shower blocks; it was very costly and was damaged several times beyond repair. Because of the high cost, we decided not to replace it.
We have a family bathroom which is private and can be locked on entry
We also have a disabled shower room, which again is private and can be locked.
Both can be found near the Laundry room. On arrival, you are given a welcome pack, and on the back is a map showing where everything is located.
If you visit again, you are very welcome to use these areas.
Lovely warm welcome, facilities spotless, pitch…
Miejsce noclegowe parcela na trawiastym i żwirowym podłożu z pełnym wyposażeniem
Polubione Lovely warm welcome, facilities spotless, pitch was really big hard standing and grass. Very friendly site, bus stop right out side .
Polecane znajomym Odwiedź ponownie
Od administratora: Thank you so much for your lovely review! We’re delighted you received a warm welcome and enjoyed our spotless facilities and spacious pitches. It’s great to hear you found the site friendly and the bus stop right outside so convenient. We really appreciate your kind words and hope to welcome you back again soon! 😊
Great location, we like to be…
Miejsce noclegowe parcela na trawiastym i żwirowym podłożu z pełnym wyposażeniem
Polubione Great location, we like to be away from the hustle and bustle and this place was perfect about 10 mins into Newquay.
Friendly staff really useful guides given on check in on great places to eat and things to do. Bus stop right outside too!
Peaceful as we arrived just as summer holidays were ending!
Polecane znajomym Odwiedź ponownie
Od administratora: Thank you so much for your lovely review! We’re delighted to hear that you enjoyed the peaceful location and found it a great base for exploring Newquay. It’s wonderful to know that our team’s recommendations and the local guides were helpful, and that having the bus stop right outside made getting around even easier.
We really appreciate your kind comments and are so pleased you had a relaxing stay with us. We’d love to welcome you back again in the future!
Staff were incredibly rude and hostile. Would not return again.
Namiot lub przyczepa namiotowa parcela na trawiastym podłożu z podłączeniem do prądu
Polubione Liked the location, close proximity to Newquay and A30
Niepolubione Facilities are outdated and not very clean, no toilet roll and broken toilet seats. Staff were incredibly rude, I’ve never known service like that. No welcome, helpful information and spoke to us like we were a hinderance. CCTV cameras everywhere watching you and staff walk around with torch’s checking up on everybody. It makes it feel like you’re being watched constantly. Female owner has the worst personal skills I’ve ever known. She is mean to children, shouting at them and has no customer service skills and makes everyone feel uncomfortable.
Polecane znajomym Odwiedź ponownie
Od administratora: You stayed with us for 8 nights, which is a considerable length of stay, yet you never raised these concerns with us during those 8 nights. Had you told us that you were unhappy, we would have been given the opportunity to address the situation. If you genuinely felt that the site was unsuitable for you, we would also have been happy to discuss an early departure and refund the unused nights. It is therefore disappointing to read these concerns for the first time after you had completed your entire stay.
Regarding the CCTV, this is in place for security and insurance purposes, as is increasingly common at campsites and other holiday accommodation. It is not there to watch individual guests or make them feel uncomfortable. Likewise, our presence around the site, including in the evenings, is part of running and maintaining a family campsite — it should not be interpreted as staff constantly watching or policing guests.
Regarding staff walking around with torches, the torch is for our vision when dark. We have a strict 11 pm no-noise policy; another guest reported that your party were screaming for nearly an hour inside your tent
We also make no apology for having rules regarding children and supervision. These rules exist for the safety of children and all our guests. We appreciate that you may not have agreed with the way a particular interaction was handled, but our responsibility is to enforce the site rules consistently rather than make assumptions about whether children are being supervised.
Regarding the toilet seat, this was damaged by a guest and, once we were made aware of it, it was replaced within 24 hours. We always aim to deal with maintenance issues as quickly as possible.
We respect your decision not to return, and we wish you well with your future holidays.
Loved the site, facilities were good,…
Namiot lub przyczepa namiotowa parcela na trawiastym podłożu z podłączeniem do prądu
Polubione Loved the site, facilities were good, pool was a little cold for my kids, pitch was good and marked out well, loved that they have a family bathroom with bath ! Staff were really friendly and helpful, would definitely recommend and would absolutely come back
Polecane znajomym Odwiedź ponownie
Od administratora: Thank you so much for your lovely review! We’re delighted to hear you enjoyed the site, facilities, and pitch, and that our family bathroom was a hit too.
We’re sorry the pool felt a little chilly for the kids. Our pool is heated using a heat-source pump, so unfortunately its temperature is dependent on the sunshine and warmer weather. We really appreciate your understanding!
It’s wonderful to hear that our team was friendly and helpful, and we’re so pleased you’d recommend us and would come back. We look forward to welcoming you and your family again soon! 😊
Great location, very tidy, clean site…
Namiot lub przyczepa namiotowa parcela na trawiastym podłożu z podłączeniem do prądu
Polubione Great location, very tidy, clean site well maintained. Lovely campsite, but unfortunately the atmosphere let it down.
Niepolubione The campsite itself is lovely and has a lot going for it, but unfortunately our experience with the staff/owners left a lot to be desired. They came across as very rude and abrupt, and we had several frosty interactions during our stay. Even our very first meeting, when we walked into reception and said hello, we were met with a sharp response of simply, “Name!”
From that point onwards, we were left with a very uneasy feeling and found it difficult to fully relax. We constantly felt as though we were being watched, not only by the cameras around the site but also by staff who seemed to be walking around and monitoring the site almost constantly, including during the evenings. On the odd occasion we did receive a smile, it actually felt more unnerving given the general atmosphere.
I also wouldn’t describe the site as particularly child-friendly. On a couple of occasions, our children were sharply told that they needed an adult with them at all times, despite the fact that we were walking just behind them. Rather than taking a moment to check whether they were actually accompanied or looking to see if we were nearby, they were immediately told off for being on their own. We completely understand the need for site rules and supervision, but the way this was communicated felt unnecessarily abrupt.
We weren’t the only campers who felt this way either. We had conversations with a number of other campers who had experienced similar negative interactions with the staff. The overall feeling seemed to be that people were walking on eggshells and constantly looking over their shoulders rather than being able to relax and enjoy their holiday.
It’s worth saying that there are also people who live on the site, and everyone we met was extremely friendly, welcoming and helpful — so this is definitely not a reflection of them.
It’s such a shame because we genuinely would have loved to have made this our new yearly camping destination. The site itself is lovely, but unfortunately the frosty and uneasy atmosphere created by the staff completely overshadowed the positives for us. Sadly, because of this, we won’t be returning.
Polecane znajomym Odwiedź ponownie
Od administratora: Thank you for your review. We are sorry that you felt this way about your stay, but we do feel that some context is needed.
You stayed with us for 14 nights, which is a considerable length of stay, yet at no point during those two weeks did you raise these concerns with us. Had you told us that you were unhappy, we would have been given the opportunity to address the situation. If you genuinely felt that the site was unsuitable for you, we would also have been happy to discuss an early departure and refund the unused nights. It is therefore disappointing to read these concerns for the first time after you had completed your entire stay.
We are a family-run site, and the people who live on-site are members of our family. They are not simply people “monitoring” guests, as your review suggests. We take pride in running the site ourselves and in being present to ensure that it remains safe, clean, and enjoyable for everyone.
Regarding the CCTV, this is in place for security and insurance purposes, as is increasingly common at campsites and other holiday accommodation. It is not there to watch individual guests or make them feel uncomfortable. Likewise, our presence around the site, including in the evenings, is part of running and maintaining a family campsite — it should not be interpreted as staff constantly watching or policing guests.
We also make no apology for having rules regarding children and supervision. These rules exist for the safety of children and all our guests. We appreciate that you may not have agreed with the way a particular interaction was handled, but our responsibility is to enforce the site rules consistently rather than make assumptions about whether children are being supervised.
We are pleased that you found the campsite itself lovely and that you found the people living on-site friendly, welcoming and helpful. Given that they are our family, we are particularly disappointed by the suggestion that the people living here somehow contributed to an atmosphere of intimidation.
We are always happy to receive constructive feedback and will reflect on anything that can genuinely improve the experience for our guests. However, we do feel that a review describing our family-run site as creating an atmosphere where guests are “walking on eggshells” is a very unfair representation, particularly when these concerns were never brought to our attention during a 14-night stay, when we could actually have done something about them.
We respect your decision not to return, and we wish you well with your future holidays.
Enjoyed my holiday but wont stay at the site again staff put us off
Namiot lub przyczepa namiotowa parcela na trawiastym podłożu z podłączeniem do prądu
Polubione Location is good, large pitch sizes clean site great security with gate to get in and out with card to access it
bill who works there is lovely helpful and friendly great access to local areas and shops
Niepolubione The main staff was not very welcoming or friendly very rude at times and abrupt to adults and children
Polecane znajomym Odwiedź ponownie
Od administratora: as above
Thank you for your review. We are sorry that you felt this way about your stay, but we do feel that some context is needed.
You stayed with us for 14 nights, which is a considerable length of stay, yet at no point during those two weeks did you raise these concerns with us. Had you told us that you were unhappy, we would have been given the opportunity to address the situation. If you genuinely felt that the site was unsuitable for you, we would also have been happy to discuss an early departure and refund the unused nights. It is therefore disappointing to read these concerns for the first time after you had completed your entire stay.
We are a family-run site, and the people who live on-site are members of our family. They are not simply people “monitoring” guests, as your review suggests. We take pride in running the site ourselves and in being present to ensure that it remains safe, clean, and enjoyable for everyone.
Regarding the CCTV, this is in place for security and insurance purposes, as is increasingly common at campsites and other holiday accommodation. It is not there to watch individual guests or make them feel uncomfortable. Likewise, our presence around the site, including in the evenings, is part of running and maintaining a family campsite — it should not be interpreted as staff constantly watching or policing guests.
We also make no apology for having rules regarding children and supervision. These rules exist for the safety of children and all our guests. We appreciate that you may not have agreed with the way a particular interaction was handled, but our responsibility is to enforce the site rules consistently rather than make assumptions about whether children are being supervised.
We are pleased that you found the campsite itself lovely and that you found the people living on-site friendly, welcoming and helpful. Given that they are our family, we are particularly disappointed by the suggestion that the people living here somehow contributed to an atmosphere of intimidation.
We are always happy to receive constructive feedback and will reflect on anything that can genuinely improve the experience for our guests. However, we do feel that a review describing our family-run site as creating an atmosphere where guests are “walking on eggshells” is a very unfair representation, particularly when these concerns were never brought to our attention during a 14-night stay, when we could actually have done something about them.
We respect your decision not to return, and we wish you well with your future holidays.
Nice site clean…
Miejsce noclegowe parcela na trawiastym i żwirowym podłożu z pełnym wyposażeniem
Polubione Nice site clean
Niepolubione Bar prices way too expensive twice the price of drinks back home ! Then for example they say bingo but fail to tell you only on Sunday night! Plus music quiz night we had to leave before our hearing was damaged permanently!
Polecane znajomym Odwiedź ponownie
Od administratora: Thank you for taking the time to leave your review. We are sorry to hear that your stay at Perran Quay did not meet your expectations.
We do have a small on-site bar, exclusively for guests staying on the site. As it is only open during May half term and the summer holidays, we do not have the same buying power as large chains or busy local public houses. Despite this, we always aim to remain competitively priced within the local area.
We would also like to clarify the entertainment information. Bingo is advertised on the main entrance door when guests first arrive for check-in, on the entrance to the bar, and again near the till. A text message is also sent to guests on the morning of each entertainment evening. The same applies to our quiz nights.
Our quiz night is advertised as a music quiz, where teams are asked to name the song, artist and year, along with some TV theme tunes and children's cartoon themes. The particular evening you attended received a round of applause from those taking part, and we were pleased that the majority appeared to enjoy it. The quiz is free to enter, with a £25 food and drinks voucher awarded to the winning team.
We are also located on the main road between Newquay and Perranporth, so guests are aware of the road location when booking.
Finally, regarding the Wi-Fi rating, we are unsure why this was scored so highly as a negative when we do not advertise Wi-Fi as a facility. The fact that Wi-Fi is not available is clearly stated on both Pitchup and our own website, so this should be apparent before booking.
We appreciate that Perran Quay may not be the right fit for everyone, but we hope this provides some clarification for anyone considering a stay with us.
We had the best week - the facilities were great , super clean . 10/10
Namiot lub przyczepa namiotowa parcela na trawiastym podłożu z podłączeniem do prądu
Polubione Lovely site, clean , friendly & right near the amenities. Would definitely come back . Staff were incredible
Niepolubione Nothing to dislike
Polecane znajomym Odwiedź ponownie
Od administratora: Thank you so much for your lovely review! We’re delighted you enjoyed our clean and welcoming site, convenient location, and friendly atmosphere. It’s wonderful to hear that our staff made your stay special. We’d be thrilled to welcome you back again! 😊
Funkcje
Psy akceptowane
Zajęcia wypoczynkowe na kempingu
Bar lub klub Centrum fitness Klub dla dzieci Kryty basen Na wynos Odkryty basen Plac zabaw Pokój z telewizją Restauracja na miejscu Restauracja/kawiarnia na miejscu Sala gier Sporty wodne Tenis Wieczorna rozrywka Wypożyczalnia rowerów WędkarstwoUdogodnienia
Automat telefoniczny Bezpłatne Wi-Fi Internet Odbiór ze stacji/lotniska Park dla psów Pralnia Prysznic dostępny Sklep spożywczy Suszalnia Toaleta kompostująca Toaleta przenośna Toalety Toalety w pubie Wanna dostępna Wi-Fi Wkłady lodowe, mrożące Zlew Łazienka dla rodzin z dziećmiMile widziane grupy
Dla rodzin Mile widziane grupy studenckie Mile widziane grupy tej samej płci Odpowiednie dla motocykliZasady
Dozwolone grillowanie Dozwolone pojazdy użytkowe Ogniska dozwolone Psy akceptowane Psy akceptowane przez cały rok Sprzęt do grillowania na wyposażeniuUsługi komunalne
Dostępne butle gazowe Energia odnawialna Recykling dostępny Sprzęt do ładowania Stacje ładowania samochodów elektrycznych Usuwanie chemicznych odpadówPobliskie udogodnienia
Bar w okolicy Publiczny transport w pobliżu Sklep w okolicy Wybieg dla psów w pobliżuRodzaj
Duże (parcele 51-200)Zajęcia wypoczynkowe w okolicy
Górskie trasy rowerowe w okolicy Jazda konno w pobliżu Kort tenisowy w okolicy Kryty basen w okolicy Park rozrywki/tematyczny w okolicy Pole golfowe w okolicy Restauracja w okolicy Sporty wodne w okolicy Szkoła surfingu w okolicy Wypożyczalnia rowerów w okolicy Wędkarstwo w okolicyPrzyczepy kempingowe i kampery
Miejsce składowania dla przyczep kempingowych Sezonowe parceleLokalizacja
Perran Quay Touring Holiday Park
Hendra Croft
Rejerrah
Newquay
Kornwalia
Anglia
TR8 5QP
Strefa czasowa
Europe/London +0100 (GMT+01:00)
GPS
50,35751°N
5,09242°W
Najbliższy transport
Uwaga: Wszystkie odległości na tej stronie są obliczane w linii prostej – sprawdź rzeczywistą odległość, biorąc pod uwagę swój sposób podróżowania i naciskając powyższy przycisk „Wyznacz trasę dojazdu”.
Lokalne atrakcje
Gastronomia
- Braefel Inn Pub 0,03 km
- Nelly's Surf and Turf Cafe Restauracja 2,1 km
- Smugglers Den Inn Pub 2,1 km
- The New Inn Pub 2,2 km
- Pheasant Inn Pub 2,9 km
- Offshore Bar & Bistro Restauracja 3,1 km
- The Hawkins Arms Pub 3,6 km
- Funky Fish Restauracja 3,7 km
- Cooks Restauracja 3,7 km
- Surf Bay Restauracja 3,7 km
Sklepu spożywcze
- Co-op Food Supermarket 4,3 km
- Morrisons Supermarket 5,3 km
- Lidl Supermarket 5,4 km
- Hendra Supermarket 5,7 km
- Asda Supermarket 6,3 km
- Bargain Booze Sklep monopolowy 6,4 km
- Sainsbury's Supermarket 6,5 km
- Aldi Supermarket 6,5 km
Parki i place zabaw
- Bear Den Plac zabaw 4,1 km
- Bolenna Park Plac zabaw 4,9 km
- Trenance Gardens park 5,7 km
- Listry Recreation Ground park 5,9 km
- Trenance Gardens park 6 km
- Mitchell playground Plac zabaw 6 km
- St Francis Meadow Park 6 km
- Children's Play Area Plac zabaw 6,2 km
- Bull Pen Plac zabaw 6,5 km
- Summercourt Fairfield park 8,8 km
Atrakcje dla rodzin
- The Arcade Salon gier 4,1 km
- Trerice Atrakcja turystyczna 5 km
- Newquay Zoo 6,2 km
- Blue Reef Aquarium Akwarium 6,4 km
- Newquay Water Sports Centre Atrakcja turystyczna 6,5 km
- Newquay Water Sports Centre Atrakcja turystyczna 6,5 km
- Newquay Water Sports Centre Atrakcja turystyczna 6,5 km
- Dairyland Farm Park Atrakcja turystyczna 6,7 km
- Disused Old Lifeboat Slipway Atrakcja turystyczna 7,3 km
- Children's Soft Play Atrakcja turystyczna 8,9 km
- Spingfields Fun Park and Pony Centre Park rozrywki 13,3 km
- Screech Owl Sanctuary Zoo 14,4 km
Transport publiczny
- Bus Shelter 0,6 km
- Cubert Crossroads 1,6 km
- New Inn 2,2 km
- Fiddler's Green 2,2 km
- Trebellan Turn 2,2 km
- Rosehill 2,3 km
- Jubilee Terrace 2,4 km
- Rose Crossroads 2,6 km
- Rose Cross Roads 2,6 km
- The Manse 2,7 km
Plaże
- Perran Beach 4,3 km
- Perran Beach 4,9 km
- Holywell Beach 5,5 km
- The Gannel 5,5 km
- Crantock Beach 5,9 km
- Porth Joke 6 km
- Towan Beach 6,6 km
- Fistral Beach 6,7 km
- Great Western Beach 6,7 km
- Harbour Beach 6,7 km
W pobliżu
- Perranporth Golf Club Pole golfowe 3,7 km
- Holywell Bay Golf Club Pole golfowe 4,5 km
- Pitch and Putt Pole golfowe 6,1 km
- Newquay Golf Course Pole golfowe 6,4 km
- Waves Cabaret Club Nocny klub 8,8 km
- Treloy Golf Club Pole golfowe 9,3 km
Usługi w okolicy
- Bowgie indoor ATM Bankomat 5,8 km
- Lloyds Bank Bankomat 6,2 km
- NatWest Bankomat 6,3 km
- Texaco Stacja paliw 4,2 km
- Allied Pharmacy Apteka 4,6 km
- Shell Stacja paliw 4,9 km
- Esso Stacja paliw 5,1 km
- Gannel Service Station Stacja paliw 5,3 km
- Morrisons Stacja paliw 5,4 km
- Newquay Hospital Szpital 6,1 km
- St. Thomas Road Surgery Lekarze 6,2 km
- St. Thomas Surgery Lekarze 6,2 km
- Health Centre Lekarze 6,2 km
To trzeba zobaczyć
Lappa Valley Steam Railway 3,5 km
Newquay Zoo 6,2 km
Blue Reef Aquarium 6,4 km
Fistral Beach 6,9 km
Truro Cathedral 10,8 km
National Trust
Trerice 4,9 km
Carnewas and Bedruthan Steps 14,4 km
Trelissick Garden 16,2 km
Cornish Mines and Engines 18,9 km
St Anthony Head 23,9 km
Trasy rowerowe
Znajdź lokalne trasy będące częścią krajowej sieci tras rowerowych – ponad 20 tysięcy kilometrów tras rowerowych.
Inne
CHYVERTON PARK 4,3 km
Perranporth - Trevaunance Cove 4,6 km
Holywell Bay to Penhale Sands and the Lost Church 4,8 km
Holywell Bay - Cubert Common 4,8 km
Newquay - River Gannel - Crantock - Polly Joke - Newquay 5,5 km
Uwaga: Wszystkie odległości na tej stronie są obliczane w linii prostej – sprawdź rzeczywistą odległość, biorąc pod uwagę swój sposób podróżowania i naciskając powyższy przycisk „Wyznacz trasę dojazdu”.
Najczęściej zadawane pytania
- Czy w Perran Quay Touring Holiday Park znajduje się basen? Tak Zobacz wszystkie opcje
- Czy w Perran Quay Touring Holiday Park akceptowane są zwierzęta? Tak Zobacz wszystkie opcje
- Jakie są atrakcje w pobliżu Perran Quay Touring Holiday Park? Prepare for a busy Cornish holiday doing exactly what you please – cliff walks, swimming, surfing, fishing, golfing or heritage hunting: Perran Quay Touring Holiday Park is only a few miles from … Czytaj więcej
- Kiedy mogę się zameldować do i wymeldować z Perran Quay Touring Holiday Park?
Czytaj więcejPola kempingowe i namiotowe Przyjazd: 14:00 – 20:00 Wyjazd przed: 11:00 - Ile kosztuje pobyt w Perran Quay Touring Holiday Park? Od 267,16 zł (za 2 doby, 2 dorosłych) - ceny mogą się różnić w zależności od Twoich terminów i grupy.

