The Old Post Office Campsite
Se priser og bestill











/-3.371000000000004,54.40209999999995,12,0,0/376x277@2x)
- I den vestlige utkanten av Lake District nasjonalpark
- Ved siden av elven Irt hvor man kan bade og fiske laks og ørret
- Dusjer, toaletter, wifi og piknikbenker
Type campingplass
Adgang
- Personer under 18 år må være i følge med sine foreldre eller verge.
Enheter
- En kabel på minst 10 meter må brukes for å kunne koble til det elektriske anlegget.
Hunder
- Ingen adgang på campingplassen for raser/blandingsraser som er på listen over farlige hunder.
Kjøretøy
- Kommersielle kjøretøy (kjøretøy med arbeidsrelatert formål, transportere varer eller passasjerer mot betaling) og kjøretøy med firmalogo er ikke tillatt på stedet.
Leietid
- Bestillinger med 3 eller flere personer av samme kjønn (unntatt par) er ikke tillatt via Pitchup.com.
- Bookings must not consist of more than 2 different households.
- Campingplassen er kun for familier (nære familiemedlemmer) og par – bestillinger for alle andre gruppetyper vil bli avslått.
- Gruppebestillinger av 2 eller flere enheter som reiser sammen, er ikke tillatt via Pitchup.com.
- Gruppebestillinger for 3 eller flere voksne som reiser sammen, er ikke tillatt (dette gjelder ikke for par eller nære familiemedlemmer).
- Ingen utdrikningslag tillatt via Pitchup.com.
Sikkerhet
- Kullgrill er ikke tillatt.
- Women's showers accept 50p coins only, 10 minutes use. Men's showers accept 20p or £1 coins; 20p gives 4 minutes use (maximum 16 minutes), £1 gives 20 minutes use. The on-site fishing may be impacted by weather and site conditions such as low water levels in summer and busy periods.
Språk som snakkes
Engelsk
Enhetsyper og tilgjengelighet
2

Plass campingbil på gressplen og grus full service
4 personer maksimum
Wi-Fi ved enheten/plassen
Type underlag: på gressplen og grus
Enhetsstørrelse: Maks. 6.5m bredde x 6m dybde (39m²)
AnkomstdagerFra 77 £ (77 £)
Se priser og bestill9

Plass campingbil på gressplen og grus , med strøm
6 personer maksimum
Wi-Fi ved enheten/plassen
Type underlag: på gressplen og grus
Enhetsstørrelse: Maks. 6.5m bredde x 6m dybde (39m²)
AnkomstdagerFra 77 £ (77 £)
Se priser og bestill6

Plass for bobil på gressplen og grus , med strøm
6 personer maksimum
Type underlag: på gressplen og grus
Enhetsstørrelse: Maks. 8m bredde x 8m dybde (64m²)
AnkomstdagerFra 77 £ (77 £)
Se priser og bestill2

Plass for campingvogn på finsingel , med strøm
6 personer maksimum
Wi-Fi ved enheten/plassen
Type underlag: på finsingel
Enhetsstørrelse: Maks. 7m bredde x 6.5m dybde (45.5m²)
AnkomstdagerFra 77 £ (77 £)
Se priser og bestill5

Plass for campingvogn på gressplen og grus full service (super)
6 personer maksimum
Wi-Fi ved enheten/plassen
Type underlag: på gressplen og grus
Enhetsstørrelse: Maks. 6m bredde x 9m dybde (54m²)
AnkomstdagerFra 77 £ (77 £)
Se priser og bestill6

Plass for campingvogn på gressplen og grus , med strøm
6 personer maksimum
Type underlag: på gressplen og grus
Enhetsstørrelse: Maks. 7m bredde x 6.5m dybde (45.5m²)
AnkomstdagerFra 77 £ (77 £)
Se priser og bestill3

Plass for telt på gressplen , uten strøm
6 personer maksimum
Wi-Fi ved enheten/plassen
Type underlag: på gressplen
Enhetsstørrelse: Maks. 4m bredde x 5m dybde (20m²)
AnkomstdagerFra 77 £ (77 £)
Se priser og bestill
Vurderinger
90% ville anbefalt denne campingplassen til en venn
85% ville overnattet her igjen
Dette sier kundene
Dette stedet byr på vakker beliggenhet ved elven, ro og nærhet til en flott pub. De ansatte er kjent for å være vennlige og hjelpsomme. Fasilitetene er generelt rene, men noen fant dem utdaterte og nevnte ekstrakostnader for dusjer. Plassene er gode, og stedet passer for turgåere. Wi-Fi kan være ustabilt.
Sammendrag generert av AI fra kundevurderinger på Pitchup.com.
Sist oppdatert 22.9.2026
Filtrer etter emne
AWFUL…..never again
Plass for campingvogn på gressplen og grus full service (super)
Likte Nothing
Likte ikke Journey(no help and advice re best route in)
No basic goods available (nearest shop miles away)
No lights in ladies and the toilet blocks were from the 80’s
Stung for a caravan awning “EXTRAS”apparently
Cost was top end site fees….need to rethink its no where near top end
Anbefal til venner Besøker gjerne igjen
Fra bestyreren: Thank you Mr Morgan for leaving not one but 2 reviews as you promised.
I would just like to highlight a few points on your reviews.
On our booking platforms it has all the information you need to know about the site. If you had read the information when making your booking you will have seen that under site info and maps it does indeed tell you what routes to avoid and the best road to come in on. We did not receive a phone call or email requesting further information.
It also tells you what we do and don't have onsite and a shop is something we do not have. The nearest shop is approximately 4 miles away.
I can only apologise for the ladies toilet lights, during your stay they had tripped one evening, due to wind and heavy rain however the problem was rectified immediately, unfortunately occasionally problems do occur.
Extras... you will have seen the extras tab when making your booking that is how you managed to add your dog to the booking, you were also asked by a member of staff on your arrival if you had any other extras and you had said you had an awning and you were unsure whether you were going to put it up, you were informed then that there is an extra cost for awnings of which your reply was i wont bother putting it up then, however you did put it up so therefore you were charged for it. You expressed your unhappiness quite clearly the following morning, i was shocked in the manner in which you spoke to me which then lead to me sending you an email expressing the fact and attaching screenshots of the extras tab showing awnings and where to book the extras on pitchup, hopefully this would clear things up, I did not appreciate being spoken to in the manner in which you did and you are very lucky that i did not ask you to leave the site. I would have been more than happy to explain everything to you face to face had I managed to get a word in.
I am actually quite amazed that you found the cleanliness to be 2 stars, in the years that I have worked here. That is something we are always commended on.
I wish you the best of luck with all your future camping trips and my advice would be to make sure you read all the information before booking.
Excellent
Plass for campingvogn på gressplen og grus full service (super)
Likte Brilliant touring site.
Very friendly and helpful staff.
Facilities very clean and tidy in all weathers.
Just thd right place for walking and hiking and there's a pub 3 minutes walk away that does a brilliant Sunday dinner and a fantastic steak pie.
Had a very good stay.
Likte ikke Tight parking for a novice like me with a large caravan, as my motor mover was not working.
Anbefal til venner Besøker gjerne igjen
Fra bestyreren: Thank you for your lovely review!
We are glad to hear you had a great stay at The Old Post Office Campsite and we look forward to welcoming you back in the near future for another great stay. :-)
Well kept site and nice setting…
Plass for bobil på gressplen og grus , med strøm
Likte Well kept site and nice setting next to the river. Bridge inn good for food
Likte ikke Given a pitch next to a tent that had to pitch on the grass between the hard standings making it very close to us not ideal when the site was not full and there where other pitches available
Anbefal til venner Besøker gjerne igjen
Fra bestyreren: Thank you for taking the time to write a review,
We are glad to hear that you enjoyed the site.
We do encourage customers to speak to a member of staff whilst on site if they have any problems during their stay, this way they can be dealt with immediately, all the staff are approachable and friendly and if they can help they will, if you were unhappy that a tent was pitched next to your motorhome and had you spoken to a member of staff they would of gladly helped, or potentially moved you providing that your motorhome would have fitted in any of the other pitches that were available at the time of your booking. as per our booking platforms the 3 motorhome pitches are the only pitch types that we allow small tents on.
Lovely camp ,clean , friendly staff…
Plass for campingvogn på gressplen og grus full service (super)
Likte Lovely camp ,clean , friendly staff , very helpful full
Likte ikke No shop , could do with a little shop , bread milk, eggs , tea coffee , would off been great
Anbefal til venner Besøker gjerne igjen
Fra bestyreren: Thank you for your lovely review!
We are glad to hear you enjoyed your stay while visiting The Old Post Office Campsite, we will take on board your comment regarding a shop on site to see how we can improve in the future.
We look forward to welcoming you back again soon for another great stay.
Toilets and showers kept clean nice…
Plass for campingvogn på gressplen og grus full service (super)
Likte Toilets and showers kept clean nice stream for the kids to play in and washing up facilities
Likte ikke Booked a pitch for my twin axle caravan, all dimensions of my caravan were added when booking. Upon my arrival we were allocated pitch 1 this was supposed to be a super pitch. My caravan is 7.9m long and the pitch was 8m. This left little to no space to manoeuvre my caravan into the space as large rocks are forming the edges also the power point is on the edge of the pitch. I must add I had to parallel park my caravan into this space. If I had not had a motor mover and the ability to lift the caravan while my son operated the motor mover we would have not got it in there. I stood looking at the pitch and the manager came over and ask me if I was wondering where to put my car. My reply was I’m wondering how I’m going to get my caravan onto the pitch, my caravan is 7.9m and that’s what the pitch is he said “I know but but we have no control of what pitch is allocated when booking it is done by the booking platform “. There was also no space for our car. This was the worst pitch I have ever stayed on and it should not be used for large caravans. Also to my disappointment we did arrive 40mins early, but we had 8hour drive to get there so timing was a bit off our end. We asked if we could park up for a bit as we were early and the answer was no. The site was not busy at the time we arrived so can’t see why this would be a problem. The roads were very tight getting there and now I had to turn the caravan around on site and head back out to find a place to wait this was not easy. It’s a real shame they were not more accommodating as this would be a great location for us to visit every year for our mountain biking. Wi fi was very poor. Booked the holiday a few months back and our circumstances changed and we weren’t bringing our dog so I rang a week before to ask for a refund and was told sorry they cannot refund within 21 days. We set up an awning to the side of the caravan and was told we had to pay £36 for the 6 night stay but we left a day early. We complained of overall experience and got £6 off. Will not be visiting this site again
Anbefal til venner Besøker gjerne igjen
Fra bestyreren: Thank you for taking the time to write a review.
I am so sorry but we were unaware of all these problems you were having until the day of your departure, 5 days you were on site for and none of this was brought to our attention until you sent me an email the morning after you had left the site, staff are on site daily and if you had brought any of this to our attention they may have been able to help, i will however explain it again.
You were allocated the last super pitch that was available at the time of your booking and yes our systems auto allocate pitch numbers, you didn't request any special requirements and you had not booked an awning, our pitches state the size of them on all our booking platforms so surely knowing that your vehicle is 7.9m and knowing the pitch is 8m you would have known that booking this pitch that it would be quite tight. The large rocks are not surrounding the gravel area in which your motorhome is parked, They are on the grassed area surrounding the pitch nowhere near where the motorhome is parked. There were no other pitches available at the time of your arrival. and there was also no request from you to move.
Our check in time is 1pm it is clearly stated on all our booking platforms, we have a 2 hour turn around in between departures and arrivals, and have a lot to do in that time especially if the site is busy, our departure time is 11.00am and you arrived at 11.30, if customers have not left in time it has a knock on effect, it is the same if you were booking a hotel or a cottage they would not let you check in before the arrival time, it is no different on a campsite, hence it is on all our booking platforms, you were blocking the entrance/exit to the site and we still had caravans leaving.
Im sorry but i did not receive a phone call a week before your booking to say you weren't bringing your dogs, we did not know this until your arrival day, however as per our terms and conditions that are clearly stated on all our booking platforms, bookings cannot be amended within the 21 day window and no refunds are given, this is also clearly stated on your booking confirmation that you received, on our booking platform it also states any amendments outside the 21 day window and cancellations are a £15 admin fee so for the £10 that you paid for your dog having cancelled this you would have only lost out.
The awning that you did not book, it is an extra on all our booking platforms the same extras tab that you booked your dogs on, it is £6 per night for an awning, so yes you were charged for your awning, minus the day that you left early as you had sent an email requesting a breakdown. We were unaware of your early departure until i received an email hours after your departure, that was the first time out of your 5 days that we received any complaint.
It was your decision to only stay 5 out of the 6 nights of your booking, again our terms and conditions state that no refunds are given for early departures.
I hope this has cleared a few things up for you and we wish you all the best for your future camping trips
Despite the issues mentioned we would certainly go back again.
Plass campingbil på gressplen og grus , med strøm
Likte Quiet, clean site located on the banks of a river. Pitches well spaced and well presented. Dog friendly with walks within walking distance of site. A good pub and cafe (both with food) within easy walking distance of site.
Likte ikke Showers, toilets and and washing facilities are adequate. However in gents, only 1 urinal positioned immediately next to wash basins of which there are only 2. There are 2 showers which require additional payment (coins).
While we were there the bins were full with a notice requesting for rubbish to be taken away - not great.
Anbefal til venner Besøker gjerne igjen
Fra bestyreren: Thank you for taking the time to write a review.
We are glad to hear you enjoyed your stay.
I thought i would highlight a few of your dislikes, as you will have been informed on your arrival the showers being free was short term, the old coin machines were stopping the showers from working, so we had to disconnect them so that you had showers, they were always going to be replaced, so the free showers on your arrival was a bonus, yes they are different coin machines from the women's as they are now obsolete, however we have plenty of the coins required in the office of which we provided.
The bins are for general household waste, and recycling and have clear signs on them saying what not to put in them, due to this being ignored they were over filled and contaminated the bin men will not empty contaminated bins. TV,s ,Camping equipment ,from tents to blow up beds, electrical items, umbrellas, gas canisters, all sorts, were dumped in the bins, it is made clear on arrival that these items are to be taken home and disposed of, full Bin bags were being dumped on the floor in the surrounding area which then had a knock on effect, and customers and passers by were just following suit, we do not have the capacity to get rid of all these items. so yes unfortunately we had to close the bin area for two days, so that staff could sort through them allowing them to be emptied, of which they were on the morning of your departure.
I hope these things did not affect your holiday too much and we look forward to welcoming you back again in the near future.
Very clean and well kept campsite.…
Plass for campingvogn på gressplen og grus , med strøm
Likte Very clean and well kept campsite. Some of the pitches are a good size and some closer together. The river is very nice. Lovely countryside walks just behind the pub which is next-door. Also, some more challenging hikes within walking distance. I didn’t find an easy way to dump Gray or fill my water because the faucet wasn’t near me. Good black dump.
Likte ikke This is a great place for families. For me it was a little too close to my neighbors and a little too much activity. Lots of kids playing dogs playing. If you’re camped on the river, you’ll have people going through the site to get down to the water. It’s lovely for community and fun, but not peace and solitude.
Anbefal til venner Besøker gjerne igjen
Fra bestyreren: Thank you for taking the time to write a review.
We are glad to hear you enjoyed your stay at The Old Post office campsite.
And we look forward to welcoming you back in the near future.
Love this site.…
Plass for campingvogn på gressplen og grus full service (super)
Likte Love this site.
Likte ikke Plot 1 not great for a 8 m motorhome
Anbefal til venner Besøker gjerne igjen
Fra bestyreren: Thank you for your lovely review!
We look forward to welcoming you back in the near future for another great stay.
On arrival very, informative by staff…
Plass for bobil på gressplen og grus , med strøm
Likte On arrival very, informative by staff and friendly. Pitch was large with outlook on river, very nice hearing water, so nice to swim in. Toilets and showers very nice, wash area clean. Great facilities, pub round corner.
Likte ikke Wrong info written on pitch up regarding on site shop and 10 min, walk to town.
Anbefal til venner Besøker gjerne igjen
Fra bestyreren: Thank you for taking the time to write a lovely review!
We are glad to hear you had a great stay at The Old Post office campsite.
I have since reviewed your dislikes and i can say there isn't anywhere that states we have an onsite shop likewise with the 10 min walk to town. you may have misread it does say that there is a 10min walk to a gift shop and cafe.
I hope this helps and we look forward to welcoming you back for another great stay.
Everything…
Plass for campingvogn på gressplen og grus , med strøm
Likte Everything
Likte ikke Nothing
Anbefal til venner Besøker gjerne igjen
Fra bestyreren: Thank you for your lovely review!
We are happy to hear you enjoyed your stay at The Old Post office campsite, we look forward to welcoming you back again soon for another great stay. :-)
Funksjoner
Hunder tillatt
Fritidsaktiviteter på stedet
Bar eller klubbhus Barneklubb Fisking Innendørs basseng Kveldsunderholdning Lekeplass Restaurant/Kafé på plassen Spillerom Sykkelutleie TV-rom Takeaway Tennis Treningssenter Utendørs basseng VannsportBekvemmeligheter på stedet
Badekar tilgjengelig Bærbart toalett Dusj tilgjengelig Familietoaletter Gratis WiFi Henting fra offentlig transport Hundepark Internettilgang Ispakkekjøling Kompost-toaletter Matbutikk Myntvaskeri Offentlig telefon Oppvaskområde Pub-toaletter Toalettblokk Tørkerom WiFiGrupper velkomne
Familievennlig Grupper av samme kjønn velkomne Motorsykkelvennlig Samlinger velkomne Skoleklasser velkomne Studentgrupper velkomneRegler
Bål tillatt Griller tilgjengelig Grilling tillatt Hunder tillatt Hunder tillatt hele året Nyttekjøretøy tillattCamping 2.0
Ekstra store teltplasserTemaer
Avsidesliggende Budsjett/backpacker Innsjø og/eller fjell Naturparadis Paradis for vandringsfolk Spektakulært landskapTjenester
Fornybar energi Gassflasker tilgjengelig Ladefasiliteter Ladestasjoner for el-biler Resirkulering tilgjengelig Tømming av kjemisk avfallBekvemmeligheter i nærheten
Bar i nærheten Butikk i nærheten Hundelufteområde i nærheten Offentlig transport i nærhetenType
Medium (26-50 plasser)Tilgjengelighet
Baderom: Rullestoltilgjengelig dusj Baderom: Rullestoltilgjengelig toalettFritidsaktiviteter i nærheten
Fisking i nærheten Golf i nærheten Hesteridning i nærheten Kano/Kajakk i nærheten Klatring i nærheten Restaurant i nærheten Seiling i nærheten Sykkelutleie i nærheten Sykling i nærheten Tennis i nærheten Terrengsykling i nærhetenCampingvogner og bobiler
Oppbevaringsfasiliteter for campingvogn Servicestasjon for bobil Spillvanntilkobling for campingvogner Vanntilkobling for campingvognerBeliggenhet
The Old Post Office Campsite
Santon Bridge
Wasdale
Holmrook
Cumbria
England
CA19 1UY
Tidssone
Europe/London +0100 (GMT+01:00)
GPS
54,4021°N
3,371°V
Veibeskrivelse av ruten
Nærmeste transport
Legg merke til: Alle avstander på siden er beregnet i luftlinje – undersøk faktisk avstand basert på transportmetode og Få veibeskrivelse-knappen over.
Lokale attraksjoner
Mat og drikke
- Bridge Inn 0,1 km
- Bower House Inn 2,4 km
- The Strands Inn 2,7 km
- Screes Inn 2,8 km
- King George IV Inn 4,2 km
- Gosforth Hall Inn 4,4 km
- Lion & Lamb 4,8 km
- The Globe Inn 4,8 km
- Victoria 5,5 km
- Ratty Arms 5,7 km
Dagligvarer
- Co-op Food 7,2 km
Parker og lekeplasser
- Seascale Beachfront Playpark 7,5 km
Familieutflukter
- Owl Centre Turistattraksjon 5,2 km
- Muncaster Castle Slott 5,3 km
- The Weapons Hall Turistattraksjon 5,5 km
- Signal Box Turistattraksjon 5,8 km
Offentlig transport
- Bridge Inn (W bound) 0,09 km
- Santon Cottages 1,2 km
- The Lodge-Irton Hall 1,2 km
- Nether Wasdale Car Park 2,8 km
- Road End for Irton Road R&ER 3 km
- Greengarth Hall (S bound) 3,4 km
- Greengarth Halll (N bound) 3,4 km
- Outward Bound School 3,5 km
- Blackbeck Bridge 3,7 km
- road to Eskdale Green Station 3,9 km
Hva skjer i nærheten?
- Eskdale Golf Course 4,1 km
- Seascale Golf Club 7,9 km
Lokale tjenester
- Holmrook Service Station Bensinstasjon 3,7 km
- Seascale Health Centre Leger 7,1 km
- Seascale Pharmacy & Veg shop Apotek 7,1 km
- Mill Garage Bensinstasjon 8,3 km
Må oppleves
Ravenglass & Eskdale Railway 5,6 km
Dove Cottage and the Wordsworth Museum 23,6 km
Beatrix Potter Gallery 24,2 km
Whinlatter Forest & Visitor Centre 25,2 km
Rydal Mount and Gardens 25,6 km
National Trust
Wasdale, Eskdale and Duddon 2,8 km
Buttermere and Ennerdale 16,9 km
Gondola' 20,1 km
Coniston and Tarn Hows 20,7 km
Grasmere and Great Langdale 22,9 km
Sykkelruter
Finn lokale ruter i National Cycle Network - over 19000 km med sykkelruter.
Annet
Eskdale Green - Muncaster Fell - Muncaster Head - Eskdale Green 3,3 km
MUNCASTER CASTLE 5,4 km
High Gillerthwaite - Red Pike Ridge Traverse - High Gillerthwaite 12,9 km
Seathwaite - Scafell Pike - Seathwaite 16,3 km
The Gables from Honister Pass 16,3 km
Legg merke til: Alle avstander på siden er beregnet i luftlinje – undersøk faktisk avstand basert på transportmetode og Få veibeskrivelse-knappen over.
Ofte stilte spørsmål
- Har The Old Post Office Campsite et svømmebasseng? Nei Se alle funksjoner
- Er The Old Post Office Campsite hundevennlig? Ja Se alle funksjoner
- Hvilke attraksjoner finnes i nærheten av The Old Post Office Campsite? Pull on your comfiest boots and walk yourself to merriment around these Cumbrian parts: just over five miles away in Wasdale is one of Britain’s tiniest churches, St Olafs, with its timber … Les mer
- Når kan jeg sjekke inn på og sjekke ut av The Old Post Office Campsite?
Camping og reising Ankomst: 1 p.m. – 5:30 p.m. Avvreise innen: 11 a.m. From 27 October to 29 March arrivals are only permitted until 5pm.
Les mer - Hvor mye koster et opphold på The Old Post Office Campsite? Fra 970,04 kr (for 2 netter, 2 voksne) - prisene kan endres avhengig av valgt dato og antall personer.
